سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آیا آزاده‏اى نیست که این خرده طعام مانده در کام دنیا را بیفکند و براى آنان که در خورش هستند نهد ؟ . جانهاى شما را بهایى نیست جز بهشت جاودان پس مفروشیدش جز بدان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:23 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، سایمون بارنتن نویسنده روزنامه گاردین همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اخراج لوئیس فان‌خال نوشت: رسانه‌هایی که از لفظ اخراج در مورد فان‌خال استفاده می‌کنند در چند ماه گذشته آیا خبری از فضای باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده‌اند؟ لوئیس فان‌خال فرد محترمی است و پیش از این نیز چند به صورت احساسی تصمیم به استعفا گرفت اما باشگاه در این خصوص مخالفت کرد و همه بازیکنان به خصوص به دستور وین رونی تصمیم به حمایت قاطعانه از فان‌خال گرفتند. همه منتظر شدند تا فصل به پایان برسد و اکنون نزدیک به 4 ماه است که همه هواداران منچستریونایتد 100 درصد مطمئن هستند که فان‌خال از منچستر خواهد رفت و جای او را به احتمال بسیار زیاد، مورینیو خواهد گرفت. اگر قرار بر اخراج فان‌خال بود، به گزارش خبرگزاری فارس، سایمون بارنتن نویسنده روزنامه گاردین همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اخراج لوئیس فان‌خال نوشت: رسانه‌هایی که از لفظ اخراج در مورد فان‌خال استفاده می‌کنند در چند ماه گذشته آیا خبری از فضای باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده‌اند؟ لوئیس فان‌خال فرد محترمی است و پیش از این نیز چند به صورت احساسی تصمیم به استعفا گرفت اما باشگاه در این خصوص مخالفت کرد و همه بازیکنان به خصوص به دستور وین رونی تصمیم به حمایت قاطعانه از فان‌خال گرفتند. همه منتظر شدند تا فصل به پایان برسد و اکنون نزدیک به 4 ماه است که همه هواداران منچستریونایتد 100 درصد مطمئن هستند که فان‌خال از منچستر خواهد رفت و جای او را به احتمال بسیار زیاد، مورینیو خواهد گرفت. اگر قرار بر اخراج فان‌خال بود، او زودتر از این‌ها اخراج می‌شد، بین ترک کردن یک باشگاه توسط یک مربی بزرگ که با تیمش قهرمانی جام حذفی می‌شود با اخراج یک مربی خیلی تفاوت وجود دارد.، بین ترک کردن یک باشگاه توسط یک مربی بزرگ که با تیمش قهرمانی جام حذفی می‌شود با اخراج یک مربی خیلی تفاوت وجود دارد.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:23 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مراسم رونمایی از مدال‌های قهرمان جام حذفی گفت: با تصویب هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون مقرر شد تا فینال جام حذفی هر ساله در خرمشهر برگزار شود. اگر ذوب‌آهن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد این مسابقه در تاریخ 3 خرداد برگزار می‌شد اما به همین دلیل در تاریخ 9 خرداد برگزار خواهد شد. مسئولان ذوب‌آهن درخواست داشتند تا این بازی عقب بیفتند اما به خاطر اردوی تیم ملی نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. وی ادامه داد: گفته می‌شود در این روز هوا گرم است اما در همین گرمای هوا رزمندگان خرمشهر را آزاد کردند. در سنگرها و بیمارستان‌های بدون وسیله خنک کننده و کمک‌های اولیه 8 سال جنگیدیم و کار درستی بود که به مناسبت پاسداشت تلاش‌های رزمندگان بازی در خرمشهر برگزار شود هر چند که این اتفاق هر سال اتفاق خواهد افتاد و برای همیشه فینال جام حذفی در این شهر عزیز انجام خواهد شد.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:22 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون فوتبال عراق در جلسه‌ای که امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داشتند درخواست دادند که بازی‌های این تیم در مشهد برگزار شود تا هم بتوانند به زیارت امام رضا (ع) بروند و هم بازی‌های خود را انجام دهند.

محمد جواد السامع یکی از مسئولان هیئت اعزامی فدراسیون عراق به ایران در مصاحبه با خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما در حال بررسی 3 ورزشگاه شهر مشهد هستم ولی به احتمال زیاد ورزشگاه ثامن را برای میزبانی بازی‌های خودمان در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: اماراتی‌ها در طی تماس با ما درخواست کردند  تا بازی‌های خود را به میزبانی آنها برگزار کنیم ولی ما پیشنهاد آنها را رد کردیم. اماراتی‌ها برای ما تمام امکانات برگزاری دیدارها را به صورت رایگان تضمین کردند اما ما زیر بار پیشنهاد آنها نرفیتم و ایران را انتخاب کردیم.

مسئول فدراسیون عراق درباره میزبانی بازی آنها با عربستان گفت: هنوز کشوری را برای میزبانی بازی مقابل سعودی‌ها را انتخاب نکردیم ولی انتخاب ما یکی از کشورهای شرق آسیا مانند مالزی و اندونزی خواهد بود و هرگز کشورهای حاشیه خلیج فارس را انتخاب نخواهیم کرد زیرا به نفع عربستانی‌ها می‌شود.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:22 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در پایان مراسم رونمایی مدال‌های جام حذفی در مورد مشکل سربازهای تیم ملی گفت: مشکل سربازهای تیم ملی یکی از دغدغه‌های کی‌روش است. از امیر باقری بابت کمک‌های شایانی که به تیم ملی داشته است تشکر می‌کنم. 4-5 روز پیش در حضور علی کفاشیان، سردار باران چشمه و سردار کمالی جلسه‌ای داشتیم و به نتایجی رسیدیم تا به نحوی به تیم ملی کمک کنیم. اعتقاد داریم بازیکنان تیم ملی سربازان کشور هستند. ما با حریفانی مثل کره، قطر و چین وارد رقابت می‌شویم. وی افزود: هیچ چیز مردم را به اندازه موفقیت تیم ملی کمک نمی‌کند. مردم با هر عقیده‌ای از موفقیت تیم ملی شاد می‌شوند. امیدوارم از همکاری امیر باقری و کمک‌هایشان بهره‌مند شویم.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:19 عصر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رباب شهریان در پایان مجمع عمومی فدراسیون شطرنج در خصوص پرداخت بودجه به هیات‌های استانی اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که در معاونت قهرمانی وزارت ورزش امضا شده است پولی که به فدراسیون‌ها می‌رسد باید از سوی بخش‌هایی هزینه شود که 30 درصد آن باید به استان‌ها تعلق بگیرد که از سال‌های گذشته طبق نظر روسای فدراسیون‌ها 10 درصد تصویب شده بود و بحثی که امروز مطرح شد این بود که تخصیص اعتبار براساس همان 10 درصد انجام شده است یا خیر.

وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم عملکرد گذشته فدراسیون شطرنج را بررسی کنیم باید عملکرد سرپرست‌های قبلی را مورد ارزیابی قرار می‌دادیم اما چون در گذشته ثبات مدیریت در فدراسیون حاکم نبود گزارش مالی با چالش‌هایی روبرو شد.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:18 عصر

احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه نفت از سوی علی دایی یا دوستان او قرار است خریداری شود، گفت: من خبری از این مسئله ندارم و نمی‌دانم که این حرف‌ها از کجا بیرون می‌آید. ما اطلاعیه‌ای بر روی سایت باشگاه‌ نفت منتشر کرده‌ایم و قرار است روز شنبه پاکت‌های پیشنهادی متقاضیان خرید باشگاه نفت باز شود و بیشتر از این اطلاعی ندارم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه ملوان قصد حضور و خرید باشگاه نفت را دارند و این در حالی است که قرار شده باشگاه نفت در تهران ماندگار شود و در این صورت تکلیف چیست؟ ادامه داد: تیم که قرار است در تهران بماند اما ملوان هم می‌تواند مثل سایر متقاضیان به حساب اعلام شده در سایت باشگاه پول واریز کرده و 10 درصد از قیمت پیشنهادی خود را به صورت چک تضمینی همراه با پاکت پیشنهادی خود به باشگاه بفرستند تا آنها هم بتوانند در مزایده شرکت کنند.

سرپرست باشگاه نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه پاکت‌های متقاضیان خرید باشگاه نفت به دست باشگاه خواهد رسید و طبق اعلام قبلی روز شنبه این پاکت‌ها باز خواهد شد.


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:4 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوان یووانوویچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این بازی برای هر دو تیم مهم است. در بازی رفت نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. این گارانتی برای مرحله بعد نیست. باید در بازی فردا خوب باشیم تا مجوز حضور در مرحله بعد را دریافت کنیم. وی افزود: میزبانی تراکتورسازی بسیار خوب بوده و مشکلی نداشتیم. پذیرایی خوبی از ما شده است. یوانوویچ در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش در بازی رفت 4 گل بزند، گفت: هیچ کسی نمی‌تواند از قبل نتیجه را پیش بینی کند. ما قبل از بازی رفت بسیار مصمم بودیم و خوشبختانه به پیروزی 4 بر یک رسیدیم. هیچ چیزی در مورد اینکه تیم ما مشکل داشته یا با مشکل روبرو هستیم تاکنون مطرح نکردم. سرمربی النصر امارات در ادامه در رابطه با اینکه آیا حضور هواداران باعث مشکل شدن کارشان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم تراکتورسازی تیم خوبی است و هوادارانی دارد که به این تیم بسیار علاقمند هستند. اتفاقا حضور هواداران برای ما مشکل ساز نخواهد شد بلکه این مسئله باعث لذت بردن بیشتر از یک بازی فوتبال است. به هواداران تراکتورسازی احترام می‌گذاریم و حضور این تیم در جمع 16 تیم برتر نشان از توانایی این تیم دارد. یوانوویچ در مورد مصدومان تیمش گفت: یک بازیکن ما در دیدار قبل مصدوم بود اما احتمالا در مسابقه فردا شرایط بازی را پیدا می‌کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ